lørdag 12. juni 2010

Førpremiere: Sex and the city 2

3. juni var jeg og Randi på førpremieren på Sex and the city 2, og dette hadde vi gledet oss masse til :)
Filmen er jo en oppfølger og damene begynner å bli gamle, men jeg syntes det var utrolig koselig å se denne filmen. Da i begynte å nærme oss kinoen så vi masse jenter i flotte kjoler og høye hæler. Gøy at folk pynter seg for å gå på kino, da blir det litt ekstra med det.
Jeg likte filmen! Morsom og litt spennende, vi fikk se litt andre sider av damene og det var gøy. Jeg synes ikke vi trengte denne fimen, men dersom man er fan så er den absolutt til å anbefale!

Det som også er gøy med forpremiere er Goddiebag!!! Her fikk vi masse fint, fra tilbud på mote, briller til godteri, plakat og deksel til iPhonen min med logoen på :) og seff en liten prøve på parfymen SJP, veldig god lukt!
Etter filmen kom Hans Øyvind og vi gikk på etterfesten sammen, det var ikke så mange gutter der, men vi koste oss og jeg fikk med Cosmopolitan ;) Alt dette gjør jo filmopplevelsen veldig bra! :)

Ingen kommentarer: