mandag 19. mars 2012

Pink Drink

Jeg må vel innrømme at jeg er blitt litt vel rund i kantene... så nå er det på tide å starte meg å komme seg i bikiniform igjen :)

Så kom jeg over noe som heter P.I.N.K. Method, et diet og treningsprogram for jenter. Man får oppskrifter til alle måtlider hver dag, i tillegg kan man spise så mye grønt man vil. Så etter en uke begynner man med trening, dette skal jeg starte meg i morgen. Dette er 15-40 minutter trening hver dag, som er delt inn i tre faser. Jeg gleder meg til å komme i gang. Jeg har gått ned en kilo allerede første uken.

Jeg har alltid vært veldig skeptisk til slike programmer, men det jeg liker er at det er trening med, det handler ikke bare om mat. Så er jeg også skeptisk til "før og etter" bilder, men disse personene og grunleggeren var på DrPhil, så da regner jeg med at det ihvertfall er ekte.

PINK-drinken på bilde er frokosten min i dag :) Jeg drikker en ny pink-drink hver dag.



Ingen kommentarer: