onsdag 20. mars 2013

Florida Keys

Florida Keys er masse øyer på rekke og rad sørover fra Florida, som er festet til fastlandet ved hjelp av masse broer. De mest kjente er kanskje Key West, som er ytterst, Maraton og Key Largo. Når man er på Key West, så er man faktisk nærmere Cuba enn fastlands Florida. Ganske kult.

Her fikk Silje svømme med delfin, hvor hun blant annet fikk kyss:

Og klem:

Og holde den som en baby :)

Utenfor hotellet vårt :)

Vi skulle også dykke den ene dagen, men Silje er litt forkjølet og klarte i tillegg å bli fryktelig sjøsyk (flaut) og kastet opp masse... så det ble et veldig kort dykk og så litt snorkling i stede, men vi fikk sett masse fin fisk uansett:



2 kommentarer:

Randi sa...

Å stilig! jeg har veldig lyst til å svømme med delfiner. Hvor var dette, og kostet det flesk?

Silje+Hans sa...

Det er på en av Keyene, Isla Morada tror jeg den het. Det kosta en del ja, rundt 180 dollar for en person. Tror vi betalte 230 dollar for meg og HØ, HØ hadde bare inngangsbillett til området og showene de har og jeg hadde det pluss svømme med delfin. Men jeg syntes det var vert det.