fredag 23. mai 2014

Walk in closet

Noe av deg jeg gledet meg mest til med å få ny leilighet var å få meg et helt eget walk in closet :)

Jeg bestilte det for over en måned siden for at det skulle være klart og komme på dagen vi flyttet inn. Men de dukket aldri opp den dagen... (De=Garderobemannen). Skuffa ringte vi og lurte på hvor de ble av, og fikk vite at de ikke kom den dagen, kanskje neste uke...

Neste uke er utrolig lenge å vente, særlig når man vil pakke klærne ut av baggene, slik at vi kan begynne å pakke nye klær i de baggene til vi skal på tur :)

Men i går, endelig :) så kom Garderobemannen og instalerte garderobe til meg, min helt egen walk in closet :) HURRA!
Første kjolen er på plass:

Masse plass til å henge klær og masse plass til sko:

Dette ble fint :)

Ingen kommentarer: