søndag 3. juli 2016

En bra lørdag:

Stå opp, dra til Sognsvann og jogge en runde:

 Jeg har laste ned en app og med sjuminutterstrening (7 MWC). En app med 12 øvelser (stjernehopp, veggsitt, armhevinger, sit-ups, step-up på stol, knebøy, dipp, planken, løping på stedet, utfall, armheving med rotasjon, sideplanken), alle øvelsene skal gjøres i 30 sekunder og så 10 sekunder pause. Supereffektiv trening på 7 minutter.

Halvveis rundt Sognsvann tok vi en 7 minutters økt:


Etter en sporty morgen og masse god samvittighet var der koselig å bli invitert på Rihanna-pre-party :) Og siden det fortsatt var ledige billetter, så hang jeg meg på konserten også. Yey!

Kul konsert. God stemning, masse dansing. Selvsagt mer gøy om man kan alle sangene. Jeg er ikke noen utpreget Rihanna fan, men kan jo et par av sangene.

Siden jeg ikke hadde planlagt å bli med på konserten, så hadde jeg ikke kledd meg helt riktig. Jeg hadde faktisk på meg t-skjorte fra annen konsert (Mark Knopfler), men redda situasjonen med denne, en liten suvenir:

Ingen kommentarer: