lørdag 3. mai 2008

TV serier

Heldigvis er ikke jeg den eneste TV-slaven her i landet :) Jeg var litt redd for at jeg var den eneste som så på ungkaren 20 vs 40, men vi er i hvert fall noen. Frustrerte fruer kommer på toppen, dette overrasker meg ikke, den er jo veldig populær i hele verden. Mine favoritter her er Medium, One three hill og ugly betty, dette er de tre som er viktigst å få med seg i løpet av uken. Må innrøme at jeg liker CSI veldig godt også.

Hva er det jeg har glemt? -siden 5 personer har stemt "annet"...

6 kommentarer:

Bjørg Marit sa...

Du har glemt Anna Phil.. beste serien! Også Home & Away!

Mai Kristine Vik sa...

Enige i Home and Away!

Jan Ivar Vik sa...

Utrolig befriende å ikke være avhengig av å følge med på TV eller TV-serier. You should try it some time :)

Silje+Hans sa...

må bare få sagt at jeg absolutt ikke er avhengig, det går helt fint å gå glipp av en episode eller to. Jeg ville f eks ALDRI sagt nei til å være med på noe fordi jeg ville se noe på TV

Andrea sa...

Sex og singelliv! Yeah!

Elisabeth sa...

Home and away, ja!
og Anna Phil også forsåvidt, bare at det har jeg ikke har det tilgjengelig her nede.. ;)