fredag 5. september 2014

En lang dag på jobben

Det er travle dager. Jobb, reiser, ny valp og siste finish på leiligheten.

Jeg tenkte å dele litt om hvordan dagen min var i går. Den lengste jeg har hatt på jobben til nå :)

04:45: Klokka ringer - opp og dusje og gjøre seg klar.
05:40: Sitter på trikken - det er ikke så mange andre på trikken så tidlig på dagen...

06:30: Frokost på Gardermoen - mens jeg løper av sted til gaten :) Og rekker akkurat å forelske meg i en (eller egentlig to) veske(r) på tax free fra Michael Kors... men ikke nok tid til å faktisk kjøpe den...

07:10: Flyr av sted til København - fikk nødutgang-setet og har masse plass til beina :) Sovna som en dupp og våkna rett før vi landa.

08:45: Sitter på toget og leser om studien jeg jobber med - Jeg skulle nemlig ikke til København, jeg skal til Lund i Sverige og suser over Øresundbroen.

09:30: Oppkvikker før jeg drar til kontoret.

10:00 - 16:00: Møte, trening, og opplæring på kontoret i Lund

Lærer om nye og spennende medisiner

16:50: Tilbake på togstasjonen - Har klart å sette meg på en ødelagt beltespenne i taxien og fått hull i baken på skjørtet... litt deprimert siden det var helt nytt...Men klar for å komme meg hjem igjen.

Flott utsikt mens vi suser over Øresundbroen igjen :)

18:05: Rakk fly en time tidligere an planlagt (greit å ha tilgang til Fast Track og mulighet til å endre billetter). Feirer med en cola på flyet :)

20:10: Tilbake på flytoget, solen går ned...

En sliten CRA på vei hjem etter en 15 timer lang dag på jobb... Heldigvis med noen varer fra TaxFree ;)

Og hjemme hadde den utrolig snille og gode mannen min støvsuget leiligheten og vasket badet :) Beste mannen!!

Ingen kommentarer: