onsdag 7. september 2016

TFS Olympics

Jeg hadde ansvar for å arrangere en idrettsdag på jobben, dette er for å feire at firmaet jeg jobber i, TFS, er 20 år i år. Vi feiret med summer olympics. Så mandag hadde vi en kjempeflott dag på jobben :)

Vi begynte med løping, 100x4. Og laget mitt vant, yey! Vi hadde også premier til vinnerlaget og goodiebags til alle.  

Etter løping dro vi opp til Holmenkollen og spilte frisbeegolf. Veldig gøy, og noe alle kunne være med på uten å ha gjort det før.

Etter frisbeegolf tok vi turen opp til toppen av Holmenkollen. Her testet vi Kollensvevet, zipline ned selveste Holmenkollen. Jeg hadde med go-pro og selfiestang, det ble bra bilder :) Måtte prøve opp-ned kjøring også:

Ganske flott utsikt:

Den sporty gjengen jeg jobber med, legg også merke til de kule t-skjortene våre... Jeg har designet t-skjorter med TFS-logo spesielt for feiringen:

.... og alle var enige om at det var en bra dag :)

Ingen kommentarer: