torsdag 2. mars 2017

Jentedings i magen :)


Jeg hadde en følelse, eller kanskje et lite ønske, om at det var en jentedings i magen. 
I dag var vi på ultralyd igjen. Litt spente, både på kjønn og om alt stod bra til. (Selv om jeg egentlig har tatt det litt som en selvfølge at alt står bra til, og ikke bekymret meg mye for det...) Spiste litt druer rett før vi skulle inn til jordmor, for jeg har hørt at babyen kan bli mer aktiv da. 

En liten jente kom frem på skjermen. Vår lille prinsesse :). Det var ikke noe snakk om å posere for kamera. Hun lå slik at vi ikke fikk sett profilen, og da jordmor prøvde å dunke i henne og be henne snu seg litt, så holdt hun seg bare for ørene... 

Men uansett, alt så bra ut. Termin er 1.aug 2017. Vi feiret med å kjøpe en liten kjole :)

2 kommentarer:

Bjørg Marit sa...

Så koselig!! Gratulerer❤️❤️

Solgave sa...

Så kjekt. Eg har også jenter. De har mykje å glede dykk til i ein heilt ny hverdag. Lykke til.