lørdag 22. april 2017

6 måneder på vei...


I dag er det seks måneder siden jeg ble gravid. Magen vokser og Dingsen sparker.

Jeg har lagt på meg 7,9 kg, klærne passer ikke så bra lenger, men får fortsatt på meg noen av de vanlige klærne. :)
Jeg merker egentlig ikke noe særlig til magen, bare når Dingsen sparker veldig hardt, så jeg blir fortsatt litt overrasket når jeg ser ned og ser hvordan jeg blir større og større. Men formen generelt er bra, begynner å bli litt tyngre med de lange reisedagene på jobben, men klarer meg fortsatt greit. 

Jeg synes fortsatt det er uvirkelig at det er en levende baby som vokser inni meg. At om noen måneder så skal jeg holde min egen levende baby i armene... Jeg tror ikke helt på det enda. Litt skummelt, mest rart. Men får håpe mamma-følelsen kommer etterhvert :)

Ingen kommentarer: