søndag 19. april 2009

Haukelirennet

I helgen har vi, (jeg, Hans Øyvind, Atlas, mamma, pappa, Alexander, Åsa og Thomas) vært på Haukeli og gått på ski. Vi gikk Haukelirennet, dette er første året det arrangeres. Alle sammen gikk hele rennet som er på 3,2 mil. Dette er min lengste skitur ever, så jeg er ganske stolt over meg selv :) Været var strålende og det var varmt og flott.
I dag gikk vi en bitte liten skitur fra Haukeliseter og satte oss ned i snøen og grilla :) Vi var alle ganske støle og ømme, så vi orka ikke å gå så mye, men vi hadde en fin tur i dag også. Alexander prøver å bygge et lite hopp, Atlas hjelper til:
Hans Øyvind gravde en stort hull og klatra nedi:
Det var god plass nedi hullet :)
Atlas er kjempe sliten etter den lange turen, men jeg tror han hadde en fin tur i dag også.
Det var sol hele dagen, jeg hadde smurt meg, men glemte å smørre halsen.... ganske pinlig skille...

1 kommentar:

Andrea sa...

Bra jobba! Så flott ut!
Vi er med neste gang da;)