lørdag 20. august 2011

Sommerferie 2011 del3

Stockholm
En nydelig by, med flotte shoppingmuligheter :)
Her skyter Hans Øyvind, og dette er forann min nye yndlingsbutikk: "Desigual". Jeg hadde lyst å bytte ut hele garderoben min med alt i butikken :) Men kjøpte bare fire ting til meg og en til Hans Øyvind.
Vi måtte jo innom Astrid Lingren museet.
Og så Vasamuseet. Jeg forsto ikke dette helt, man bygger et skip som ikke virker. Det synker faktisk før det kommer ut av bukten, så tar man det opp og bygger et museum...-av en fiasko :) (kanskje typisk svensk...) Men det var jo et stilig skip da.
Hotellet vi bodde på hadde basseng på taket, DEILIG!! Vi lå her en hel dag i sol og 29 grader.
Gamlebyen, utrolig koselig gater.
Kunst jeg liker, disse stolene var et kunstverk satt opp til glede for menneskene i byen. Deilig å sitte her og slappe av med en boks cola.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stockholm ser ut til å være en flott by!!! Og det ser ut som om dere har hatt en super sommer ;)
Bjørg Marit