mandag 15. oktober 2012


"Stabburet As                                                                                                           
Pb 711
1411 Kolbotn



Produktklage


For et par uker siden kjøpte vi en nugattiboks (orginal) på en liten invandrerbutikk på hjørnet. Denne nugattien hadde en litt spesiell konsistens. Først trodde jeg at jeg (eller noen andre her) hadde fått brødsmuler oppi nugattien for det var liksom tørre klumper i den. Så etter hvert så jeg at dette var i hele boksen. Jeg tenkte først at butikken hadde skylden, at kanskje nugattien hadde stått ute, frosset eller bare vært litt for kald, så jeg gjorde ikke noe mer ut av det og kjøpte heller en ny boks på IcaSupermarked på Sandaker Senter. Og i helgen, vi hadde gjester, skulle vi kose oss med ferskt brød fra Åpent Bakeri og nugatti til frokost, så var denne nugattien også rar i konsistensen.
Den er ikke glatt og fin som den skal være, det virker som det er smuler i den. I hvert fall er det deler av nugattien som er tørre små klumper, man kjenner at det knaser, eller er litt seigt.
Jeg sender med den siste nugattiboksen slik at dere kan se det selv. Den første har jeg allerede kastet.

Jeg kjøpte en ny nygatti på Kiwi i dag, og den er helt fin og kjempegod. Så jeg kommer nok ikke til å slutte å spise nugatti, men syntes dere burde vite at det er et dårlig parti som ligger ute for salg i butikkene nå.

Jeg hadde også satt pris på å få erstattet de to dårlige nugattiboksene.


Mvh

Silje Lied"


- så får vi se hva som skjer :)


Ingen kommentarer: