mandag 26. januar 2015

En pause i hverdagen

Det har vært en tung uke. Savnet etter vovven vi mistet er stort og tungt å bære. Jeg gråter fortsatt litt hver dag. Det er så lite som skal til... vi snakker om ham og tårene kommer, det begynner å snø og jeg tenker på hvor glad han var i snø og tårene kommer, jeg kjører forbi dyrlegen og tårene kommer, vi drar på hyttetur og jeg tenker på den siste skituren vi hadde sammen og tårene kommer... Men jeg vet han var en lykkelig vovv som hadde et godt liv og nå lider han ikke lenger, så jeg vet vi gjorde det rette. Men det er et familiemedlem som er borte...

Da er det godt å ta en paude fra hverdagen og dra på hyttetur med denne flotte gjengen :) Prøve å tenke litt på andre ting og få litt andre impulser. Vi hadde en herlig langhelt på Hafjell. Her er vi på fjellet og har en pause på Pellestova. 

Vi fikk en dag i bakken. Herlig pudderkjøring og litt lek i parken. Både Silje og Hanna (og HØ også) prøver seg på noen enkle bokser og litt hopping :)


 Skitur i 15 minusgrader. Kaldt men helt fantastisk nydelig.


Og så er vi så utrolig glade for å ha denne lille krabaten. Det hadde vært så tomt om vi ikke hadde henne. Hunder er så søte og så fulle av kjærlighet og det er godt å ha en slik å trøste seg med når dagene er tunge. Det er også fint at hun elsker snø og gjerne er med på lange turer i mange minusgrader :)

Ingen kommentarer: