lørdag 19. september 2015

Oslo Maraton 2015


Jeg vet ikke om dere husker det... men jeg hadde en plan. Den begynte for tre år siden, med å da løpe 3 km på Oslo maraton, planen var å løpe 3, 10, 21 og 42 km de neste fire årene.

Nå har årene år gått, vi har fullført 3 km, 10 km og i dag fullførte vi halvmaraton.

Ikke de aller beste tidene, men jeg fullførte og jeg var ikke sist, så jeg klager ikke. Silje på 3.03 og Hans Øyvind på 2.32. (Nå må jeg også fortelle at HØ fulgte meg den første halvdelen...)

Hva skal jeg si om dette? Det var et slit! Ganske spent før vi starta, fikk plutselig fryktelig vondt i leggen etter 1 km, det gikk heldigvis over etter 2-3 km, begynte med lett gnagsår på undersiden av foten på ca 10 km. Hadde brukt 1,5 t halvveis og var redd 3 timer kunne ryke. Hadde litt lyst å gråte da HØ sprang fra meg, men klarte å samle seg og fullførte. De siste 3 km var faktisk ganske gøy. Da kommer man inn i sentrum igjen, og opp Karl Johan er jo ganske herlig. Jeg var dødssliten, men det står jo folk å heier over alt, så man må bare gi på det siste man har.

Veldig stolt av å ha fullført. Veldig usikker på om jeg kommer til å melde meg på maraton neste år....

Ingen kommentarer: