søndag 8. juni 2008

Baby Shower

Jeg er for inføring av koselige amrikanske tradisjoner, som for eksempel baby shower, derfor holdt jeg et for Ingunn Sofie. Hun venter en liten gutt i løpet av juni :)

Her er hele gjengen samlet. Vi spiste litt før jeg fant frem hvite t-shorter, bodyer og gensere til baby, som vi kunne male. Alle fikk en hver, og jeg må si resultatet ble meget bra:

Noen er kanskje litt mer kreative en andre.. :)

Det ble også tid til litt kubb:
Etter dette gikk vi inn og hadde konkurranse: Vi hadde en dorull, og så skulle alle bruke denne til å gjette hvor lang Ingunn Sofie var rundt magen. Noen bomma kraftig, med helt opp til fem tørk. Marie var flink og bomma med bare et halvt tørk, mens Mona hadde helt riktig og vant konkurransen :)Det ble også tid til gaveutdeling:

3 kommentarer:

Mai Kristine Vik sa...

Såg veldigt koseligt ud:)

Marie sa...

Det var velidg hyggelig å bli spurt om å være med, Silje! Du er flink til å arrangere. Så venter vi i spenning til den lille spretter ut :)

Hvis jeg bare ikke hadde tatt det halve tørket...

Anonym sa...

Takk Silje for et koseli baby shower! Du e skikkeli flink vertinne altså!!:)
Ingunn Sofie