mandag 20. juli 2009

Alene.....

Hans Øyvind er i Narvik, han har vært der to uker nå, og det er tre uker igjen til han kommer hjem. Han kommer innom en liten tur for å gå i et bryllup, men ellers så er jeg helt alene hjemme. Jeg har egentlig aldri vært helt alene... Jeg flyttet hjemmefra og på internat, hvor man i hvert fall ikke er ensom :) og så giftet jeg meg, og har alltid hatt noen å være med. Jeg vil ikke si jeg er ensom nå, men jeg er alene i leiligheten. Det er litt trist. Gå og legge seg helt alene, stå opp helt alene, spise frokost helt alene... Jeg er veldig glad for at dette bare er en gang i blant, og at jeg ikke bor helt for meg selv. Jeg kom hjem fra to uker med jobbing for Vårt Land i går kveld, og begynner allerede å synes det er trist å være hjemme sånn helt alene...

1 kommentar:

Silje+Hans sa...

Stakkars deg, kone... Satser på at vi får en fin høst sammen i alle fall :)