fredag 3. juli 2009

De siste dagene:

Det er ikke blitt mye tid til blogging de siste dagene, det er egentlig ikke blitt tid til noen ting de siste dagene. Vi har vært veldig opptatt med skole, (type tennis og lokfører) og dykking.
Så slik har dagene vært:
Tennis, hvor jeg er fra åtte til halv fire og trener barn i alderen ca 7-13. Det har vært gøy, men UTROLIG varmt!!!!
Jeg kjøpte meg nye sko før tennisen, og de har virkelig vært livreddere. Vi står, går og springer hele dagen, så gode sko har betydd mye!
Min nye tennisracket:
På ettermiddagen, dvs kl fire, har vi tatt dykkerkurs, her står vi begge og viser OK tegn:
Vi var en gruppe på 11 elever som tok lappen sammen
Og etter teori, basseng, eksamen, mye pusting, litt panikk og hyperventilering, så har vi begge fått dykkerlappen, og gjorde vårt første dykk uten instruktøren i går. Veldig spennende og gøy, litt slitsomt og ganske skummlet :)



4 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer m dykkerlappen:-)
virker som et travelt liv, men sikkert kjekt det og:-)

Silje+Hans sa...

takk takk :) d va egentlig litt for travelt dette, men me kom gjennom :)

Bjørg Marit sa...

Gratulere! så gøy å ha dykkerlappen da. Kanskje vi kan ta noen dykk sammen når eg og har fått tatt den.

Silje+Hans sa...

d må me gjer!!