fredag 29. oktober 2010

Kø for billetter til Harry Potter

19 november er det premiere på Harry Potter siste film - første del... Jeg gleder meg masse og i dag tidlig kl 7.30 startet billettsalget og jeg var der :) Kl fire i natt stod jeg opp og var på Colosseum kl fem, da var jeg nr 190 i køen...
Ganske trøtt stemning da jeg kom, de fleste lå og sov:
Etterhvert våkna folk til liv og vi ble organisert i kø, her er jeg nesten fremme med inngangen men køen er fortsatt laaaang, tror det var minst 200 til bak meg...
De rundt femti første var veldig heldige og fikk billetter til førpremieren, men de var også ved kinoen før kl åtte i går kveld. Jeg var nr 3 av de som ikke overnattet og fikk billett til midnattspremieren... så det var da også mange som overnattet ute og har omtrent samme billetter som meg, kanskje bare litt bedre sitteplasser, men jeg er veldig fornøyd med mine :)

Ingen kommentarer: