fredag 8. oktober 2010

Maks uheldig!


Bjørg Marit ringte i dag tidlig og lurte på om jeg ville møte henne og ta en kopp kaffe... Det hadde jeg jo kjempe lyst til! Jeg forta meg opp av senga, dusjet fort og løp til trikken. Da jeg hadde gått på trikken fant jeg ut at jeg hadde glemt månedskortet og jeg vil ikke ha bot! Så jeg hoppet av trikken og løp hjem igjen. I stor fart ut ytterdøra bommet jeg på trinnet og stupte ned trappa, tråkket over og landet på magen... Pinlig og veldig vondt. Med vrikka ankel og blødende knær fikk jeg haltet meg opp i leiligheten igjen. Hans Øyvind var snill og plastret meg sammen igjen og etter jeg hadde sittet med is på ankelen, som nå er fire ganger større enn normalt, fikk jeg på meg støttesokk og Hans Øyvind kjørte meg ned til sentrum for å møte Bjørg Marit bittelitt før toget hennes gikk :)

2 kommentarer:

Jan Ivar Vik sa...

Off, det hørtes vondt ut. God bedring.

Hallgrim sa...

Stakkar, ska huske på dæ. Godt du har Hans Øyvind, te vanleg og men kanskje ekstra i dag?