torsdag 7. april 2011

Tester skitrekk: Skeikampen

Flytoget har hytte på Skeikampen, og dit reste vi (vi = Silje, Hans Øyvind, Atlas, Marie, Pablo og lille Maria Sol) fra mandag til torsdag og skitrekket måtte jo også testes. De var ikke like snille her som på Hafjell, så jeg måtte betale, men vi fikk en veldig fin og en litt mindre fin dag i trekket. Flott utsikt fra toppen:
Dagen før var det snøvær og tåke, så vi kunne ikke se noen ting da vi var i bakken, men så kom sola og vi fikk en nydelig dag, føret var jo litt slushy, nesten som påske, men veldig fint! Skeikampen skitrekk var litt større enn det så ut fra bunnen og egentlig ganske bra. Forholdene var fine, men ikke alt for mye snø. Parken var også gøy å leke seg i :)
Maria Sol var også med i bakken, men er litt for liten til å stå på ski enda:
I løpet av dagen fikk jeg prøvd slalåm skia, telemark skia og det nye snowboardet mitt. GØY!
Jeg stod på snowboard for femte gang, og prøvde tallerkenheis for aller første gang. Jeg var litt stressa, men klarte faktisk å stå opp hele bakken på første forsøk. Det fortjener vel litt skryt.
Vi liker Skeikampen :) og kommer gjerne tilbake :)

Ingen kommentarer: