fredag 20. mai 2011

Dagens lærdom:

ALLTID sjekke summen før man trekker bankkortet...
Jeg hadde ødelagt lenken til gullkorset mitt og ville kjøpe ny. Så da jeg var på Storosenteret i dag gikk jeg innom Bjørklund og spurte etter et gullkjede. Jeg fikk et som passet og sa at jeg tok det. Jeg tenkte først ikke så mye over hva det kostet og trakk kortet, men da jeg kom ut av butikken og tenkte litt over summen ble jeg litt overrasket... 1998 kr.
SJOKK! nesten 2000 kr for et kjede....
Jeg gikk litt rundt på senteret og tenkte, -det må jo finnes noe billigere enn dette. Og det var det, vanlig kjede -som ser helt likt ut- men bare er gullbelagt, ikke helt gull koster faktis bare 148 kr. MEN på Bjørklund får man ikke pengene tilbake, selv ikke om man kommer innom butikken igjen under en time senere... Så nå sitter jeg her med et kjede til 148 kr og et gavekort på Bjørklund for 1850, og postkassen full av skjegg :)

Ikke det smarteste jeg har gjort...

Så hvis noen har storinnkjøp å gjøre på Bjørklund er det bare å låne gavekortet mitt, det varer et år fra i dag.

1 kommentar:

Randi sa...

OHHH...den e sur...!