fredag 10. juni 2011

Shakira

(Photo by Carlos Alvarez/Getty Images Europe)
Da vi var i Madrid gikk vi på Shakirakonsert. Dette var kjempegøy. Jeg var egentlig ingen stor Shakira-fan før konserten, men kunne jo (og likte) en del av sangene hennes. Av de nye sangene kunne jeg bare WakaWaka, som jo er kjempe kul, men har nå lært meg litt flere og begynner å bli litt fan. Min favoritt nå er Loca :)

I´m crasy but you like it
loca loca loca
:)

Konserten var veldig bra, hun hadde stort sett alle nye sanger fra Sale el sol albumet, pluss at hun også sang Nothing else matters. Vi koste oss veldig, stod nesten helt fremme ved scenen og hoppet og danset :) Hele konserten ble avsluttet med en flott versjon av WakaWaka! GØY!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Lenge siden jeg har vært innom her, men veldig bra det du skriver. Tenkte at det hadde vært gøy å reist til Madrid, og nå frista det jo enda mer. Det er en by du anbefaller? Har du vært i Barcelona?
Lykke til med jobbsøkingen!
Klem Bjørg Marit

Silje+Hans sa...

Kan absolutt anbefale Madrid, jeg synes det var en nydelig by. Har ikke vært i barcelona, og kan tenke meg den er flott også, særlig siden den har strand... men en som bodde der sa at folkene i madrid er mye hyggeligere. Eneste som er litt slitsomt er at veldig få snakker engelsk...