mandag 3. september 2012

Jobben

I sommer (4. juni) startet jeg (Silje) i ny jobb. Nå har det gått tre måneder og jeg begynner endelig å føle at jeg er komt inn i det.
Mange har lurt på hva jeg gjør, og her skal jeg prøve å forklare litt.
Jeg er CTA, (Clinical Trial Assistance) og jrCRA (junior Clinical Research Associate), jeg jobber i et firma som heter Norma og er utleid til Janssen, som er en del av firmaet Johnson and Johnson. Min oppgave er å følge opp medisiner som ikke er på markedet enda og blir testet på mennesker. Jeg har oppgaver som arkivering, oversetting, sender ut varer og reiser rundt på legekontor/sykehus og følger opp legene som er med på forsøkene. Jeg synes jobben er spennende og trives veldig godt sammen med damene jeg jobber med :)

Litt om det som har skjedd siden jeg startet:
1.) Jeg har fått min egen jobbtelefon:

2.) Jeg fikk min helt egen lille pult, helt ny bærbat PC, docking stasjon og fin ny skjerm:

3.) Jeg fikk visitkort, (KULT!)

4.) Jeg har mulighet til å ha hjemmekontor:

5.) Jeg klarte å få med meg litt OL i sommer, selv om jeg måtte jobbe...

6.) Og i dag -trommevirvel- mitt helt eget kontor, med fire vegger, dør og vindu:
 Mitt helt eget kontor:

Ingen kommentarer: