søndag 9. september 2012

Stolt av bedriften min :)

Jeg jobber i Norma, men for Janssen, og Janssen arrangerte tur for sine ansatte i norden, og ikke hvilken som helst tur. Hele bedriften (over 250 mennesker), i Norge, Sverige, Danmark og Finnland samlet seg i den norske fjellheimen og hele gjengen gikk over Besseggen sammen. 

250 mennesker over Besseggen, det er imponerende. Særlig med tanke på alle danskene som også var med :) Det var nok litt hardt for en del, både turen og høyden slet på de fleste. Jeg må vel inrømme at vi nordmennene klarte oss best.
Her er vi i gang, se så fine sekker vi har:
Det var til og med leid inn et helikopter som fløy over oss og tok bilder hele dagen, kult! Mange fine bilder.
Vi nermer oss eggen, som en lang slange av mennesker:
Dette er den store utfordringen på turen, heldigvis har ikke jeg høydeskrekk, det var ganske mange som måtte ta seg sammen for å klare å komme opp.
På vei oppover eggen: 
Imellom stein og i bratt terreng kom jeg plutselig over disse søte blåklokkene som vokser midt på eggen... 
På toppen: Tre flotte og sporty damer fra Norma :) 

Litt spenning må man jo også ha: 

Alle kom over (noen få snudde i løpet av turen) uten skader, og vi brukte mellom 7,5 og 11 timer på turen, så noen slet nok litt mer enn andre. Men uansett hadde vi en flott dag, bra vær og alle var stolte over det de hadde gjort, selv om mange er helt sikre på at dette skal de aldri gjøre igjen.

Må si jeg er stolt av å jobbe i en bedrift som klarer å få 250 ansatte til å gå over Besseggen :)



Ingen kommentarer: