lørdag 30. november 2013

I morgen er det advent

Og vi er helt klare :)
I dag har vi vasket og pyntet leiligheten. Veldig koselig. 
Her er litt av det vi har satt fram:

Nisseslede med Mikke og Pluto, kjøpt i Disney World :)

Den aller fineste julekrybben (av ni), kjøpt i Israel, Betlehem, rett ved fødselskirken.

 Julekalender, den røde er til meg og den blå til Hans Øyvind. Jeg gleder meg veldig til å åpne første luken i morgen tidlig ;)

Snømann, elg og nisse, ordentlig julestemning :) Kjøpt her i Oslo.

En bitteliten julekrybbe (men faktisk ikke den minste). Veldig fin. Vi fikk den til jul i fjor:

Sør-Amerikansk julekrybbe, fra Ecuador. Laget av en venn av familien til Hans Øyvind, veldig flott:

Og så måtte vi jo ha et par små julestjerner, det blir nesten ikke jul uten :)

Nå kan advent bare komme :) Jeg gleder meg veldig til jul!

Ingen kommentarer: