tirsdag 19. november 2013

Spennende nyheter


Sommeren 2012 begynte jeg å jobbe som CTA (Clinical trial assistant) i Norma Norge. Et CRO (Clinical Trial Organisation). Jobben var innenfor området jeg ville, men bestod jo mye av arkivering... helt ok jobb, men jeg ville gjerne ha flere utfordringer.
Etterhvert fikk jeg tilbud om å jobbe som CRA (Clinical Trial Associate). Spennende jobb. Akkurat det jeg liker. Jeg jobber med forskning på nye legemidler og trives godt med å reise rundt til legesentre og passe på at de følger protokollen.
Men tiden er allerede moden for nye utfordringer... Sjefen min slutter i jobben sin, og da må jo noen ta over :) Jeg har takket ja til å bli kontorsjef på det norske kontoret, og begynner i ny jobbe allerede 1. desember. Kjempe spennende og egentlig ganske skummelt :)

Jeg kommer til å fortsette å jobbe med studier, og kommer til å ha en liten prosent med kontoradministrasjon i tillegg. Det er ikke noe personalansvar, egentlig bare å holde kontoret gående. Min første oppgave er å finne nye lokaler. Det kan bli spennende :)
Jeg gleder med til denne nye utfordringen, men må innrømme at det også er ganske skremmende å få dette ansvaret så tidlig i karrieren. Håper virkelig jeg klarer dette!!

Ingen kommentarer: