tirsdag 4. mars 2014

Min favoritting med å bo i by...

Restauranter!

Jeg elsker å gå på kafè, restaurant og kaffebar. Jeg har blitt en ordentlig kaffelatte-bydame :)
Det som er så fint med å bo i by er at disse utestedene finnes over alt, og jeg har akkurat blitt intridusert for et nytt sted å spise, Nydalen bryggeri og spiseri:


Jeg var der første gang med jobben da jeg var helt ny, en velkommen-til-TFS-lunsj for meg :) Veldig koselig sted og veldig god mat. Så da vi skulle ut og spise sammen med en barndomsvenninne av Hans Øyvind og familien hennes så bestemte vi oss for å fra hit igjen i dag. Og maten var god i dag også ;)
Og siden det tross alt er feitetirsdag i dag, så slo vi på stortromma og hadde dessert også. Nydelig sjokolademousse og bringebærsorbet.  Nesten litt skummelt at denne bare ligger to minutter fra jobben min... 

En koselig ettermiddag med godt lag og god mat :)

2 kommentarer:

Tone sa...

Takk for en hyggelig middag. :-)

Silje+Hans sa...

:)