søndag 23. mars 2014

Passkø

Vi skal snart ut og reise igjen og vi trenger nytt pass. Jeg vet at det kan være ganske lang kø for å få nytt pass, så jeg har ikke akkurat sett frem til dette, men koselig å kunne gjøre det sammen med HØ. Alltid godt å være to, særlig når man trekker kølapp 328 når de er på 205...

Vi brukte denne anledningen til å ta en titt på Botsfengselet. Ahh.... minner fra barndommen og Olsenbanden :) Forventet nesten at Egon Olsen skulle komme ut :) Fengselet var litt mindre en jeg så for meg. 

Tilbake i køen, det hjelper å ta morsomme selfies, da går tiden fortere :) Det hjelper også med litt cola.

Og mens man sitter der og venter på nytt pass, så kan man kikke gjennom passet og mimre litt om turene man har hatt...

Og etter man har sittet i kø i to og en halv time for så å snakke med passmannen i ca. 2 min... Da passer det å ta seg en liten pause på Kaffebrenneriet :) Se så kult, de har litt av kaffemaskinen som dørhåndtak, stilig!


Ingen kommentarer: