lørdag 28. juni 2014

Min nye hobby

 Min nye hobby er innredning av mitt nye hjem :)
Jeg er egentlig ikke sikker på om det er en hobby eller egentlig en jobb, men det er gøy. Særlig nå, nå er vi i gang med de koselige tingene, som bilder, lamper og annen pynt.

Jeg har lurt litt på hva jeg skal gjøre med familiebilder, som bryllupsbilder og annet. Vi har så mange forskjellig bilder og de er i forskjellige rammer, og jeg liker når det er orden på ting og ting matcher. Så da satte jeg i gang med et bildeprosjekt. Samle småbilder i matchende rammer i en større ramme.

Og det begynner faktisk å se ganske bra ut. 
Jeg mangler en ramme, jeg tenker at den bør være oval... så nå må jeg ut på jakt etter den siste rammen :)

Gøy med prosjekter!

1 kommentar:

Andrea sa...

Ooo, stilig! Likte at vi har fått glitrende ramme ;)