søndag 7. juni 2015

Kjedelig helg... what to do.. :)

Det var lørdag... Det regnet... HØ jobbet.... jeg var helt alene hjemme og hadde egentlig ikke noe særlig å gjøre... what to do...?

Hva med å gå en tur til et tatoveringsstudio for å høre om de har litt tid til overs for å tatovere meg litt... 

Jeg hadde sett litt på ulike tatoveringer, og hadde lyst på et verdenskart. Hele verden på armen. Vi så på litt forskjellige bilder og så tegnet vi det opp på armen min, klar til tatovering:

Etterpå, noen timer innpakket i plastikk:

Og så... TATA: Ny tatovering på armen :)

Jeg er veldig fornøyd, synes den ble veldig kul. Etterhvert så farger jeg kanskje landene jeg har vært i, men er litt usikker på om jeg skal gjøre det... 
:) Har fortsatt noen planer for flere tatoveringer... så kanskje det blir en eller to til i løpet av sommeren :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis med tattis. Kom på denne når jeg så den https://xkcd.com/977/