søndag 29. januar 2017

En liten diamant...


Allerede da vi ble forlovet snakket vi om at dersom vi skulle få barn så skulle jeg få en liten diamant i gullringen min. Nå er vi ferdig med første trimester, og lille dingsen begynner å bli stor, så nå har jeg fått en liten diamant i ringen.

Dingsen er 8 cm, vi er nå inne i andre trimester. Trøttheten skal gå over, noe jeg gleder meg veldig til. :) Eller synes jeg fortsatt det er litt rart og uvirkelig å være gravid. Jeg kjenner fortsatt egentlig ingen tegn på at jeg er gravid, utenom at jeg har vært trett. Det er fortsatt ingen bevegelse, har ikke lagt på med så veldig mye enda, bare 1,5 kg. Så ingenting viser egentlig. Blir spennende i det neste trimesteret, forhåpentligvis har jeg litt mer energi, magen vil etter hvert begynne å vise litt mer og jeg gleder meg veldig til å begynne å kjenne bevegelser. Vi har også fått time til ultralyd, gleder meg veldig til å finne ut om det er gutt eller jente :)

Ingen kommentarer: