lørdag 29. juli 2017

Permisjon dag 19

Permisjon dag 19... jeg føler at ventingen har begynt nå. Nå kan det liksom skje når tid som helst. Jeg hadde egentlig en følelse på 28 juli, men det skjedde ikke :)
Nå er det egentlig greit at hun venter litt til, så får vi tid til å ha noen dager med den nye valpen som kommer også. 

Hans Øyvind har ferie fra Cowi, men jobber i flytoget i helgen. Men fra i morgen av så har han ferie også :) Det skal bli deilig å ha fri sammen :) Men i koser oss litt uansett, date på Kaffebrenneriet:

Ellers går dagene med på ulike forberedelser, f.eks lesing:

Jeg planlegger å amme, dersom jeg får det til da. Man vet jo aldri. 
Men er litt spent på dette... ikke egentlig noe jeg gleder meg til... det virker litt rart. Men det er jo det beste for babyen, i tillegg til at det er bra for mammaen og veldig mye enklere enn flasker. Superpraktisk å ha maten med seg, ferdig varmet og klar til mating :)

I tillegg så er melken tilpasser babyens behov og tilfører masse antistoffer og egentlig alt babyen trenger i starten. Det skal også være viktig med hudkontakten for å bonde med babyen. 

Ingen kommentarer: