søndag 30. juli 2017

Permisjon dag 20


Nå som jeg har skrevet hver dag så lenge, så må jeg vel fortsette... hvis ikke tror vel alle at jeg ligger og føder ;)

Det er nesten gått tre uker siden permisjonen startet, det har gått utrolig fort! Jeg trodde jeg kom til å kjede meg disse ukene, særlig siden HØ måtte jobbe hele tiden. Men dagene og ukene har fløyet av sted, og nå er det bare to dager til termin... 

Dag 20 er en søndag... 
Det betyr tur i Misjonssalen. HØ hadde jobbet nattevakt, så jeg dro alene, men alltid noen kjente å treffe. 
Etter Misjonssalen dro jeg til Outland og spilte spill sammen med litt forskjellige folk der. Veldig hyggelig.
Så våknet HØ og vi tuslet litt rundt på Grünerløkka sammen, og hadde sjokolade-chilli-bolle på Chillout (min favoritt!!). 

Før vi dro hjem og jeg laget muffins :)
Tenkte det kan være greit å ha noe hjemmelaget klart i fryseren nå fremover, siden vi sikkert får en del besøk når Dingsen kommer og jeg trenger noe å servere gjestene :) Lurt å være forberedt!

Ingen kommentarer: