søndag 14. juni 2009

Filmanmeldelse: Hangover

Selv om det var en fin dag med sol, så endte jeg opp med å gå på kino hele to ganger i dag :) Den første filmen jeg (og Hans Øyvind) så var Hangover. Dette var en førpremiere, en "dagen derpå"-visning på Ringen kino, hvor vi fikk gratis snacks og drikke. Drikken var en ny energidrikk ;) (hjelper mot bakrus..) Det var også trekning av ulike filmeffekter i premier før filmen begynte, gøy!

Filmen handler om tre menn som tar kameraten sin med på tidenes utdrikningslag i Las Vegas like før bryllupet. De vokner neste morgen, i toppsuitten, som er totalt kaos, og ingen av dem husker noe som helst fra natten som er gått. Og ikke bare det.... de kan ikke finne brudgommen! Vi følger dem mens de leter etter spor som kan hjelpe dem med å finne ut hvor de har vært det siste halve døgnet, og det er mange overraskelser i vente.... :)

Utrolig morsom film!! Jeg koste meg veldig, og lo og lo. Man visste ikke hva som kom til å skje, filmen kom med den ene morsomme overraskelsen etter den andre. Dette er en film som jeg tror de aller fleste vil like. Det var bra stemning i salen og filmen fikk applaus da den var ferdig. Tror nesten jeg vil gi den terningkast:

Ingen kommentarer: