torsdag 18. juni 2009

Trenger du fotograf?

Jan Ivar Vik, en venn av oss, er akkurat ferdig utdannet fotograf, og synes det er "scary" å plutselig stå på egne ben. :)

Han er en veldig god fotograf, det synes i hvertfall jeg, så jeg vil på alle måter kunne anbefale ham. Han er også veldig snill, som lot meg låne et bilde til et fag jeg tok denne våren: Strategisk kommunikasjon innen folkehelse, oppgaven var å lage et visuelt hjelpemiddel som oppfordrer til å endre holdniger og oppførsel. Jeg valgte å prøve å endre holdningen til alkohol i Sør-Amerika, og Jan Ivar hadde et fint bilde av to små barn som passet perfekt, og jeg fikk "låne" det av han. Jeg fikk forresten beste resultat på eksamen :)




Jan Ivar har tatt mange flotte bilder, men jeg har et yndlingsbilde:

Dette er bare helt fantastisk :) Jeg smiler hver gang jeg ser det. For å se flere bilder han har tatt så gå inn på fotobloggen hans, her legger han ut bilder hver dag:

http://vikfoto.no/

Ingen kommentarer: