tirsdag 17. august 2010

Tanker om Kina / Thinking about China

NR 3: Getting a tattoo
I Shanghai fikk jeg meg et par nye tatoveringer. Got two new tattoos in Shanghai:
Et kinesisk tegn bak øret: 喜喜 som betyr lykke-lykke, og er et tegn på lykkelig ekteskap. A chinese sign behind the ear, meaning happy-happy, and is for a happy marrige:
Og en sommerfugl på magen. Denne var veldig vond, og jeg var uheldig å få en infeksjon i den og er akkurat ferdig med en antibiotika-kur... Men nå gror den, og tror den ble bra :)
And a butterfly. That one was hurting, and I was unlucky and got an infection in it, and just finished my antibiotics. Now it is better :)

3 kommentarer:

Hallgrim sa...

Fann dei veit du:) Rekna egentle med at du ha lagt ut bilde. Ka som gjor at ikkje HansØ tok nye? Imponert. Får i alle fall lyst på nye når venna tek:)
Gratulere med master forresten. Proud of you

Silje+Hans sa...

tror Hans Øyvind har fått nok tatoveringer, han er ihvertfall ikke klar for ny enda. Jeg tror jeg er ganske ferdig jeg også nå med fem stk. Hva er det du har tatt? og hvor?

Hallgrim sa...

Love is a verb + bibelhenvisningene Rom 5,8 og 1. Joh 4,10. Ska legge ut bilde når æ har vist den te mor. Kremt, grue mæ faktisk meir te å vis den te ho enn ka æ gjor te å ta den.

Enig i at ein ikkje ska ta før ein e klar for det. Har dessverre allereie tenkt på neste