mandag 17. februar 2014

Et litt sint innlegg om posten

Jeg missliker virkelig posten nå om dagen, misliker sterkt!!
Jeg er vel egentlig ikke noen fan av posten sånn i utganspunktet... men nå er jeg nesten sint!


Onsdag i forrige uke bestilte jeg meg en helt ny iPhone. Jeg gleder meg masse til at den skal komme i posten. Den skulle sendes fra Stokke til Oslo, det er ikke så langt, så det burde jo være enkelt og greit... Den skulle leveres innen 1-3 dager (nå har det gått 5). Jeg håpet den skulle komme før helgen og fulgte nøye med på sporingsappen. 
Lørdag morgen var den fortsatt ikke komt, men det var jo tross alt dag 3, så jeg tenkte den kom i løpet dagen. Jeg sjekker appen igjen for å se hvor den er. Og der står det: "Videresendt og sortert" i Fauske. Fauske?!?! Det er i Nordland. Det er bare 18 timer fo lagt nord. HALLO! Hva er det de driver med i posten??? 
Men så kom det en pakkelapp i posten, fortsatt på lørdag. Jeg ble superglad og tenkte yey, da er pakken her alikevel. Det vat nok bare en feil med sporingen... Men neida. Jeg møter opp på mitt lokale postkontor, og der er det ingen pakke. Jeg spør hvorfor de da har sendt meg en lapp om at jeg kan hente den på mitt lokale postkontor... Og damen kan bekrefte at pakken var i Oslo dagen før og da ble lappen sendt ut. Jaha, så den var i Oslo en dag, så ble den sendt nordpå... 
Fredag sendte jeg en sint melding til posten på facebook. De lovet å sjekke opp i det, men ikke før i dag fikk jeg beskjed: "Vi beklager, men her har det skjedd en feil. Pakken skal nå være på riktig vei." 
Ååååå en feil, men da forstår jeg alt. Ingen problem, da kan jeg bare vente mer en dobbelt så lenge som jeg egentlig skulle på en pakke som egentlig bare burde brukt to timer på å komme frem. Dusteposten. 


Ingen kommentarer: