onsdag 5. februar 2014

Første uke i ny jobb

Jeg er på plass i den nye jobben min i TFS. Det er mye trening i starten, men jeg er også allerede i gang med nye studier... jeg kommer nå til å jobbe med to forskjellige studier og får jobbe med dem helt fra starten av, jeg tror dette blir spennende :)
Vi er fem som jobber sammen, og vi deler kontor. Det er litt trangt, men alle sammen er veldig koselige og jeg trives veldig godt.

Det er mange fordeler med denne  nye jobben... jeg har seks uker ferie, deilig. Jeg har bra pensjon, noe som alle sier viktig. Og best av alt, jeg har et eget budsjett som jeg får bruke på trening, enten på medlemskap i et senter eller på utstyr. Jeg jobber jo allerede på mudo og trener derfor gratis der og kan da bruke alle pengene på utstyr...YEY!
Så i dag etter jobb ble det nytt treningssutstyr på meg:

Nå har jeg ingen unskyldning, nå er det bare å fortsette med treningen til Oslo Maraton :) (Jeg skal bare  løpe 10K, men alikevel, det er mye for meg)

Ingen kommentarer: