torsdag 30. januar 2014

Masse blomster til meg

Det er siste uken min på jobb i Norma, i morgen er den aller siste dagen min i min aller første "ordentlige" jobb. Jeg har jobbet der i litt over 1,5 år nå. Det er litt trist å slutte, jeg har jo trivdes veldig godt og hadde engentlig ikke tenkt å slutte så fort. Men når man får et bedre tilbud så er det jo dumt å la det gå fra seg, og jeg er blitt mer og mer sikker på at jeg gjorde et godt valg.

Mandag da jeg kom på jobb stod det blomster på pulten min. De var fra mine sjefer i Janssen i Sverige. Veldig koselig at de har satt pris på den jobben jeg har gjort. Jeg kommer til å savne alle veldig masse :)


Men Norma er ikke den eneste jobben jeg slutter i denne uken. Jeg har også sagt opp som resepsjonist på Mudo... Og i går etter trening hadde senterlederen en liten overraskelse til meg, enda mer blomster og sjokolade :) Veldig koselig det også. Og nå er stua pyntet med masse blomster.

I helgen er det litt jobbing på Tryvann, og så stater jeg i ny og spennende jobb på TFS på mandag. Jeg har fått beksjed om at vi skal ha kaffe og noe godt å spise når jeg kommer. De lurte også på når jeg hadde tenkt å komme på mandag, men jeg trengte ikke stresse :) Høres ut som et fint sted å jobbe ;)

Ingen kommentarer: