mandag 27. januar 2014

Siste dag i resepsjonen på mudo


Jeg har det siste året, ja litt lengre en det egentlig, jobbet i resepsjonen på Mudo Torshov. Min ekstrajobb en kveld i uken. Dette er en koselig jobb hvor man hilser på folk, rydder, skriver kontrakter og svarer på spørsmål. Jeg har hatt det fint her, men nå som jeg skal begynne i ny jobb forventer jeg at det kanskje blir noe mer travelt og å ha en ekstrajobb fra fire til ti hver mandag kan bli litt slitsomt... Derfor har jeg sagt opp og har i dag aller siste dag på jobb... litt trist, men også litt deilig. Skal egentlig bli litt fint å slippe å jobbe fra sju til ti hver mandag. 
Jeg kommer jo ikke til å slutte helt uansett. Jeg kommer fortsatt til å trene taekwondo og så er jeg instruktør for Mudo Tiger, det er barna mellom 5 og 7 år. Det blir nok utfordrende nok det også :)


Ingen kommentarer: