mandag 20. januar 2014

Et lite innlegg om Taekwondo


Jeg driver egentlig med mye rart, og en av de tingene jeg liker å fordrive tiden med er taekwondo. Jeg begynte å trene litt etter jeg flyttet til Oslo, så det er noen år nå, men har vært litt til og fra med treningen.

Det siste året har jeg også jobbet på Mudo Torshov, i resepsjonen. Dette var litt for å komme inn i miljøet igjen og komme i gang med treningen igjen. Og nå er jeg ihvertfall litt i gang.

Jeg liker å trene taekwondo. Det er en veldig fin sport. Det er en kampsport, noe som er litt kult, men det er også mye mer en det. Det er god balansetrening, det er god styrketrening og det er god eksplosiv trening.

Jeg har nå rødt belte, det er belte før svart. Jeg har lyst på svart belte, men føler det henger litt høyt. Men kanskje hvis jeg trener masse i år så kan jeg kanskje ta det neste år :) Det hadde ihvertfall vært ganske kult :)


Ingen kommentarer: