søndag 2. november 2014

Halloween Party

Jeg må bare si det med en gang: Jeg er veldig for Halloween.
En grunn til å kle seg ut og ha det gøy med venner er alltid bra. Og jeg forstår ikke at folk er så negative til det. 

Vi hadde Halloweenparty og det var veldig gøy. Vi hadde kostymer, kule drinker halloweenpyntede cupcakes og gøye leker.

Beste kosetyme..?

Et par hippier kom også:


Harry Potter :) Jeg ble endelig ferdig med skjerfet.

To feprinsesser kom også, og en Man in black :)


Pynte måtte vi jo også:

Og jeg lagde cupcakes helt selv fra grunnen, med smørkrem og pynt og alt :) Og folk likte de, det var jo det aller beste.

Hva er vel halloween uten Bloody Mary (med tørris for ekstra stemning...)..? Det smaker fælt, men passer jo inn.

Hermione:)

Vi lagde kule drinker, og denne tror jeg var min favoritt. Bloody Brain. Skikkelig ekkel!


 Drinken var så kul at den måtte dokumenteres skikkelig :)

Og utpå kvelden kom det også en gal forsker ;)


 HAPPY HALLOWEEN :)

Ingen kommentarer: