søndag 9. mars 2008

Litt skuffa...

Må si jeg er litt skuffa... hadde venta litt mer støtte. 11 stk som synes det allerede er for mye med to... Jaja, jeg synes de tatoveringene jeg har er kule og jeg angrer ikke. Jeg har litt lyst til å ta to til. En sommerfugl i bikini-kantet fremme og en i bukselinningen bak. Litt usikker på hva jeg vil ha bak, men synes det er utrolig kult med tatovering i korsryggen. Vurderer også et lite hjerte bak øret... men er ikke sikker, så jeg er åpen for forslag... :) Når jeg tar tatovering er det ofte litt på impuls, så vi får se...

Og til alle som vurderer å ta tatovering: Tenkt deg først godt om! Dersom man tar tatovering i korsryggen f.eks, så kan man ikke få bedøvelse dersom man skal fø, og man kan heller ikke ta ryggmargsprøver, for det er veldig få leger som går med på å gjøre dette gjennom en tatovering. Tatoveringen varer også hele livet, så derfor er det lurt å ta de på en plass som ikke vises så mye når en er gammel. Armen for eksempel, det er ikke særlig fint med en rynkete gammel arm med en diger tatovering på... men dersom den er på magen, så er det veldig få gamle mensker som viser magen. De har buksene laaaaangt oppe og gensrene godt nede :) Og så, det gjør faktisk ikke så vondt som jeg fryktet, jeg har en liten og en ganske stor, og jeg er ikke blitt redd for å ta flere.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg stemte på ja det er kult 4 ganger, og det var ironi...

Anonym sa...

En liten kommentar til denne ukas poll:I would read it more, and weep. Det er ikke vits å skrive en såpass intern blogg på et språk man ikke behersker fullgodt...

Silje+Hans sa...

grunnen til at jeg lurer på om det er bedre å ha bloggen på engelsk er fordi vi har venner fra hele verden, som ikke snakker eller leser norsk, og vi har også en link til bloggen gjennom profilen vår på www.couchsurfing.com, så det er mulig at en del av de som vil besøke oss, eller som vi har lyst å besøke har lyst å lese mer om oss. Engelske min er ikke perfekt, men jeg gjør meg godt forstått. Dessuten så er ikke norsken min så bra heller... :)

Anonym sa...

Til denne ukens poll: Det er mange nok skrivefeil allerede :)

Anonym sa...

hvor har du tattovering da? kjenner jeg ikke helt er med....litt for mange år siden sist:-P kvitsund begynner å bli en del år siden sist.
kjekt å lese bloggen deres:-)

Marianne sa...

skal du ikke ha bedøvelse når du skal føde en dag? siden du vil ta korsryggen

Silje+Hans sa...

har en tatovering av en fisk på leggen, og en av et kors øverst på ryggen. hans øyvind har korset, litt større en meg :)

Jeg er ikke sikker på om vi kommer til å få barn... har ikke så veldi lyst på