søndag 2. mars 2008

Ungkaren


Satt og så på finalen i Ungkaren i dag, og den jeg heia på vant. Yee!! Skulle nesten ønske de kunne fortsette å filme dem, så vi kunne se hvordan det gikk med dem. Det er jo litt kult når de frir i det siste programmet, og jeg håpre at de får det fint sammen :)
Da ungkaren først kom var jeg veldig skeptisk. Og jeg er det vel kanskje enda. En stilig og søt mann, 24 vakre damer som kjemper om ham. 23 kommer jo til å bli såret, og nesten alle jentene gråter når de må forlate programmet. Det er mye følelser med i spillet, og slikt programmet er lagt opp, med romantisk date etter romantisk date så må man nesten bli forelsket... Hvordan de klarer seg i dagliglivet etterpå er jo noe helt annet og ikke fullt så glamorøst. Det er ikke alltid det virker da, og det er jo ikke så mange av dem som er gift fortsatt.
Men jeg er nok litt hekta, og kommer sikkert til å titte litt på neste sesong også... den skal foregå i Afrika, så det blir en ny vri :)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Du f�r google han, slik at du finner ut hvordan det har g�tt med de to:) Var koselig � se deg igjen p� fredag

Miss Wonderhill sa...

I love Andy.