mandag 18. august 2008

Coca Cola er best :)

Jeg vil si at dette er en ganske klar seier for Coca Cola :) Selv om det er flere som velger annen brus sånn generelt så er det i hvert fall flest som er enige om at Cola er den beste drikken.

En ting som jeg synes er litt morsomt: Pepsi er nesten (om ikke helt) like stor som Coca Cola i USA, men her i Norge har ikke Pepsi nådd de store høydene. Pepsi er mye billigere, så butikker og restauranter som har dette tjener mer per flaske. Pepsi bruker også mange kjendiser i reklamene sine. (Noe som ikke alltid slår helt godt ut, siden det har vist seg at flere av disse stjernene liker Cola bedre og er blitt tatt på "fersken" men en Coca Cola-boks/flaske i hånden) Men alikevel er de faktisk ingen som har sagt at de liker Pepsi best... Den slår liksom ikke helt an, det er Cola som er tingen!!
Jeg er i hvert fall helt sikker på at Coca Cola er den beste drikken jeg har smakt i mitt liv, og jeg tror livet hadde vært trist uten... bildet er fra Cola-museet i Atlanta, USA:
På museet fikk vi smake opp til ca 70 ulike drikker som Coca Cola produserer over hele verden, det var typiske drikker fra flere land i alle verdensdeler. Mye var godt, noe vondt og noe var bare helt grusomt, men ingenting kunne slå den orginale Coca Cola :)

Jeg slikker deg om halsen
og lesker meg på dine deilige safter
Jeg elsker deg
du min herlige
Coca Cola

Ingen kommentarer: