tirsdag 2. september 2008

Olympiske Leker

Jeg må si at dette var litt dårlig oppsluttning rundt OL. Tre stykker har ikke fått med seg at det var OL en gang. Ille... Jeg var en av de to som fulgte med, og flere ganger stod jeg opp på natta, eller tidlig tidlig om morgenen for å få meg med alt. Særlig kampene til de norske håndballjentene var spennede, de vant jo alt sammen :) Det er spennende å se på OL. Jeg fulgte med på flere ting, særlig alt det de norske er med på, men litt annet også. Synkronsvømming og stuping er stilig.

Jeg må i hvert fall si at vi bør være fornøyde med den norske innsatsen, selv om noen av medaljehåpene sviktet, så fikk vi i hvert fall ti medaljer, og det var nok til å komme på 21. plass i medaljeoversikten. Kina knuste jo alle, som kanskje forventet, og det er langt opp til USA og Russland også, men Norge er et lite land, og vi har ikke så mange folk, så vi kan jo ikke måle oss helt med dem uansett. Dessuten så knuste vi Sverige, som kom laaaaaaaangt nede på lista (56. plass) ;)

Ingen kommentarer: