tirsdag 12. januar 2010

Tryvann vinterpark

Jeg følte for å skryte litt av Tryvann vinterpark i dag. Jeg hadde aldri vært der og stått slalåm før jeg begynte å jobbe der. Jeg trodde det var et lite og dårlig anlegg, men alt for mange folk. MEN slik er det overhodet ikke, jeg er faktisk veldig imponert. Nå har jeg testet alle løypene (i hvert fall alle åpne), til og med Wyller, som er svart... :) og jeg har testet det man kaller en boks, noen som er en boks som man hopper opp på og sklir over... fancy!

Det jeg har erfart etter dette er at Tryvann faktisk er veldig bra, det er en fin løype for nybegynnere, gøy park med masse stilige hopp og halfpipe for de som liker det, og en lang svart løype for de som liker fart. Løypene er godt preparerte hver dag, og myke og fine. Hoppene er gode og mange i forskjellige størrelser og vanskelighetsgrader, så alle kan ha det gøy. Jeg er litt pingle når det kommer til å hoppe, men jeg har mange gøye hopp å prøve for det, og i dag så jeg en som tok salto på et av de litt større hoppene... så det er utfordringer for de som er litt tøffere også.

Jeg kan absolutt anbefale Tryvann til alle!

Og når vi er inne på rettskriving... heter det slalåm eller slalom? ;)

1 kommentar:

Monica sa...

litt langt å reise men ;)

Det heiter vel slalom tenke eg!!
god helg :)