tirsdag 22. januar 2008

Nyttårsforsett

Denne meningsmålingen var jo veldig positiv. Ingen har brutt nyttårsforsettene sine enda, BRA! Håper dette fortsetter utover det nye året.

Visste dere forresten at de fem mest populære nyttårsforsettene er: spise med frukt og grønt, stumpe røyken,bli mer aktiv, spise mindre søtsaker og å slanke seg. Jeg må inrømme at jeg allerede har prøvd på disse tidligere (utenom stumpe røyken, siden jeg ikke røyker...) Så i år er mitt(vårt) nyttårforsett å ha mer kvalitetstid sammen :) I fjor jobba vi så mye at vi aldri orka å finne på noe gøy sammen, men i år skal dette bli bedre. Vi har allerede meldt oss på swing/rock og buggi-kurs, sammen med Randi og Andreas. Så nå er vi i gang :) Vi skal også komme oss i korketrekkeren når det blir snø, gå på kino, stå på ski, sykle flere turer, spa for to, gå på teater, spise ute og mer, så kom gjerne med forslag til hva som er gøy å gjøre for to...!! Dette er et nyttårsforsett som jeg liker, og som jeg tror jeg skal klare å holde :) Og vi oppfordrer andre par til å prøve det samme, for vi tror det er viktig å kunne gjøre ting sammen!

2 kommentarer:

Jan Ivar Vik sa...

Få barn... Det kan anbefales.

Bjørg Marit sa...

Henger meg på den til Jan Ivar, veit ikkje åssen det er, men stoler på at jan Ivar har rett!
Noe som kanskje også kan være gøy e dobbel tennis eller badminton.
Eller gå på turer, både fjell og parker, kanskje ta med kaffe/kakao o.l og sjølsagt også ta med Atlas.
Men kjempe kult at dikkan skal på swing kurs da, det er jo veldig artig! Lykke til med nyttårsforsettet. Dikkan klarer nok dette!