lørdag 26. juli 2008

Alt må prøves :)




Da jeg var liten mente jeg at alt måtte prøves, jeg hadde til og med planer om hvordan jeg skulle komme meg i glattcelle. (det har jeg ikke tenkt å prøve lenger..) Etter hvert la jeg en plan om tre ting jeg i hvert fall skulle prøve: kjøre bob, hoppe i strikk og fallskjerm. Jeg har nå to av tre.
Sammen med Hans Øyvind har vi tenkt ut noen nye ting som må gjøres i løpet av livet, og en av de er å dykke på Galapagos, det virker veldig kult. Vi skal også besøke alle verdensdeler :) -det ser jeg at det er mange som skal, men ingen som har gjort enda.
Jeg er også for å prøve det meste innen mat. Når man er i et land, så bør man prøve nasjonalretten. Så dersom man reiser til Japan, må man jo spise sushi :) Jeg har prøvd det her hjemme også, og det var ikke så ille som jeg trodde, men kommer nok aldri til å bli helt hekta.
-Har forresten også prøvd brasiliansk voksing: GRUSOMT, og absolutt ikke hvert det. Kommer aldri til å gjøre det igjen.

Ingen kommentarer: